SIGNA360
LØSNINGER
Få styr på dine udfordringer med en løsning, som du rent faktisk har overblik over
HVAD ER SIGNA360
SIGNA360 er et koncept udviklet af SIGNAfilm, der samler alle de muligheder og løsninger, vi tilbyder under én paraply. Og hvorfor så det?
Grunden er simpel: Vi stiller os ikke tilfreds med, at kunderne får halve eller lappeløsninger. Vores løsninger skal skabe holdbare resultater. Derfor bruger vi SIGNA360 som et værktøj, der sikrer, at vi sammen kommer hele vejen rundt og får skabt en skræddersyet løsning, der tager højde for alle din virksomheds mål, ressourcer og kompetencer.
SIGNA360 er inddelt i tre områder: Blive kendt, blive fundet og blive hørt. Disse tre anser vi som vigtige delmål for at opnå dit forretningsmål – for eksempel at få vækst gennem flere nye kunder. Vores erfaring er, at alle virksomheder altid er udfordret på ét eller flere af disse områder. Og det bremser dem på vejen mod at nå deres mål. SIGNA360 gør det nemmere for dig som kunde at identificere på hvilket område lige netop din virksomhed er udfordret. Og når vi sammen har identificeret det, kan vi lave en skræddersyet løsning til dig. En løsning, der kombinerer det bedste fra to verdener: Digital kommunikation og video marketing. Vi tror nemlig på, at vores forskellige filmtyper skal bruges strategisk som en integreret del af din digitale kommunikation.
Klik på et af de tre områder i modellen eller scroll ned for at læse mere.
Se vores løsninger i forskellige segmenter
SIGNA360
BLIV KENDT
Kæmper du med at få spredt ordet om din virksomhed og jeres produkter og ydelser? SIGNA360 arbejder med kendskab, som en grundlæggende del af arbejdet. Og kendskab kan både være på virksomhedsniveau, men det kan også være, hvis du har lanceret et helt nyt produktområde, som dine kunder endnu ikke har hørt om.
Ny på markedet?
Er din virksomhed ny, eller har I et nyt produkt, der skal lanceres, så vil du typisk have et behov for at øge dit kendskab. Derfor kan det være en god strategi at starte med at fokusere på at blive kendt. En kombination af film, annoncer på sociale medier og indsamling af leads kan være én måde at komme i gang på.
FØLGERE PÅ SOME
Flere følgere på de sociale medier er lig med flere folk, der stifter bekendtskab med dit brand og jeres indsatser.
ANNONCERING & KAMPAGNER
Nå ud med dine budskaber til en bred skare af mennesker, som falder lige præcis inden for din målgruppe.
TILMELDINGER TIL NYHEDSBREV
Skab flere tilmeldinger til dit nyhedsbrev, hvor dine målgrupper kan lære din virksomhed og jeres produkter/ydelser bedre at kende.
FILM
Få folks opmærksomhed med film, der falder i øjnene og profilerer din virksomhed på en letforståelig og appetitlig måde.
Nye vækstambitioner?
Har du et mål om at vækste din virksomhed eller et nyt produktområde, men har ikke fået gjort så meget ved det endnu, bør du arbejde med at blive kendt. Det kan f.eks. være, at du skal nå nye kundegrupper eller rekruttere nye medarbejdere, der endnu ikke kender til din virksomhed. Her drejer det sig om at øge din synlighed.
SIGNA360
BLIV FUNDET
Kæmper du med at blive fundet og skabe tilstrækkelig trafik? Vi ved at nogle websites virkelig har brug for en opdatering for at kunne begå sig i dag. De har for lidt indhold og er ikke fokuseret på at skulle konvertere en potentiel besøgende til et lead.
HJEMMESIDEOPTIMERING
Optimér din hjemmeside til din målgruppes og søgemaskinernes krav, så dine forudsætninger for at blive fundet og skabe trafik er på plads.
SØGEORDSOPTIMERING
Søgeordsoptimering er din langsigtede investering, der sikrer, at dine kunder finder dig, når de skal have opfyldt deres behov. SEO kræver tid og tålmodighed, men er det hele værd.
Fang kunder med konkrete behov
Vil du være sikker på at fange de kunder, der har et behov, du kan løse, så bør du arbejde med at blive fundet. Når behovet opstår hos kunderne, og de søger efter mulige løsninger på det behov, bør du stå forrest i køen til at hjælpe dem. Det kan du komme til ved at arbejde med løsninger så du bliver fundet gennem søgeords- og hjemmesideoptimering samt annoncer i Google Ads. Og så kan du selvfølgelig krydre det med en film eller to.
skab mere trafik til din side
Selv med det største kendskab og det flotteste website er det kun brugbart, hvis der er nogen som besøger det. Så får du ikke nok trafik til din hjemmeside, skal du gøre noget ved det? Trafik kan bane vejen til både øget kendskabsgrad og flere leads og kunder. Oplever du, at trafikken til din hjemmeside er minimal, bør du arbejde med løsninger, som gør at du bliver fundet – særligt med fokus på kombinationen mellem Google, Google Ads og måden dit website er opbygget.
GOOGLE ADS ANNONCERING
Har du lavet det nødvendige SEO-grundarbejde på din hjemmeside, er Google Ads annoncering din billet til hurtigere resultater.
FILM
Med film, der tryllebinder seerne, øges dine chancer for at blive fundet og samtidig øges dine besøgendes tid på din hjemmeside, hvilket Google belønner.
SIGNA360
BLIV HØRT
Kæmper du med at skabe engagement, forståelse og konverteringer?
AKTIVER DIN MÅLGRUPPE
Kendskabet til din virksomhed er steget, du bliver fundet, der hvor du er til stede og får tilstrækkelig med trafik. Men du har svært ved at aktivere og engagere din målgruppe. Når du får opmærksomheden, er den helt store opgave at holde folk til ilden – få dem til at engagere sig med dit indhold og konvertere til leads og kunder. Og der bør du arbejde med løsninger, som gør at du bliver hørt.
SOCIALE MEDIER
De sociale medier er skræddersyet til at dele dine gode historier – særligt på film – og skabe engagement i din målgruppe. Find ud af, hvad din målgruppe gerne vil vide, og du vil blive hørt og belønnet.
NYHEDSBREVE
Din målgruppe tilmelder sig ikke dit nyhedsbrev, hvis de ikke er interesseret i, hvad du laver. Nyhedsbrevet er altså den oplagte kanal til at fortælle historier, der får dine kunder og medarbejdere til at lytte.
BLOGINDLÆG & ARTIKLER
Har du fanget din målgruppes interesse, er blogindlæg og artikler skarpe skyts til at blive hørt. Er folk først klikket derind, er det fordi de tror på, at du kan fortælle dem noget, de kan bruge.
FILM
Det er efterhånden almen viden, at folk er mere tilbøjelige til at lære din virksomhed bedre at kende, hvis de kan få serveret budskabet på film i stedet for tekst.
Del ud af din viden
Din målgruppe har fået øje på dig og dine produkter og ydelser. Den første interesse er vakt, men kunderne er endnu ikke sikre på, hvad du laver, og hvilken værdi du kan give dem. Så er det tid til at give dem noget at lytte til. Frem med de gode historier. Skal du beholde din målgruppes interesse, bør du arbejde med de af vores løsninger, som sikrer at du bliver hørt og du skal dele ud af din viden gennem content og storytelling.
SIGNA360
VI KAN HJÆLPE DIG MED
Alle disse områder har vi erfaring og ekspertise i. Med vores sammensatte løsninger i SIGNA360 kan vi skræddersy en model, der passer netop til din virksomhed. Se alle mulighederne her.
JENS OLE BIE, BUSINESS UNIT MANAGER & TOSSET MED GODE LØSNINGER, AARHUS
Vil du høre mere om, hvordan du sammensætter en løsning, der afhjælper dine udfordringer?
Kontakt Jens Ole eller en af vores andre eksperter på 86 12 47 00 og få sammensat en løsning, der løser dine udfordringer med at blive kendt, fundet eller hørt. Søger du en løsning, som kombinerer det hele, tager vi gerne en dialog om dette.