ANNONCERING
FACEBOOK ANNONCERING
Fang din målgruppe der, hvor den allerede er til stede
Facebook annoncering indfrier dit mål om…
Bredere eksponering
Facebook begrænser hele tiden virksomheders muligheder for at nå potentielle kunder via deres profiler alene. I dag ser under 2% af dine følgere dine organiske opslag. Med Facebook annoncering kan du nå ud til dine følgere, ja og resten af Facebooks brugere, for relativt få penge med annoncer, der får dem til at stoppe med scrolle.
Relevant trafik
Vidste du, at Facebook annoncering gør det muligt at målrette dine historier til lige netop din målgruppe? Du kan indsnævre din annonces målgruppe, så du ikke spilder tid og penge på dem, som alligevel ikke klikker eller konverterer. Lad os hjælpe dig med at ramme din kernemålgruppe, så vi kan vise dem, hvad din virksomhed kan.
Hvorfor er Facebook annoncering relevant for dig?
Hvis du ligesom mange andre oplever, at det er svært at nå ud til din målgruppe med de organiske indsatser, du laver i dag, så er Facebook annoncering måske en løsning for dig. Her kan du nemlig ramme rigtig mange mennesker – sikkert også din specifikke målgruppe. Facebook har over 2 milliarder brugere på verdensplan og over 3 millioner bare i Danmark. Det er altså rigtig mange mennesker, der hver dag ser og klikker på annoncer på Facebook. Kan du fange deres opmærksomhed, har du gode muligheder for at skabe flere kunder.
Øg din kendskabsgrad
Få mere trafik
Få flere følgere
Med målrettet annoncering på Facebook kan du også få flere følgere til din Facebookside. Relevante følgere vel og mærke. Med Facebook annonceadministrator kan nemlig hjælpe dig med at målrette annoncerne mod folk, der ligner dine nuværende følgere, og du kan selv opsætte parametre, som du ved er kendetegnende for din målgruppe.
Tjen flere penge
Kontakt mig eller en af mine kollegaer for en snak om,
hvilke film du skal eller kan bruge til din opgave.
Hvad kan du få ud af samarbejdet?
H+H: Det har givet os et enormt online boost
300.000 videovisninger, 1200 nye følgere på Facebook og over 200% øget engagement på Facebook og LinkedIn – på kun 3 måneder. Hænderne var få og tiden knap, men ønsket om at gøre noget var stort. Derfor fik H+H Nordic hjælp af SIGNAfilm til at håndtere deres Facebook og LinkedIn – ikke kun deres virksomhedsprofiler, men også deres annoncering. Og det gav pote. Budskaberne blev set af de rigtige og resultaterne blæste dem helt væk.
Sådan hjælper vi dig med Facebook annoncering
Læn dig tilbage, mens vi klarer arbejdet for dig.
Vi guider dig
Vi klarer rugbrødsarbejdet
Du styrer pengene
Og når vi snakker om penge… Der er to beløb, du skal forholde dig til: Det ene beløb er det, du betaler til os for at opsætte annoncerne; og det andet beløb er dit annoncebudget, som afregnes direkte med Facebook for din Facebook annoncering. Du kan således hele tiden have kontrol med, hvad der bliver brugt. Derfor bestemmer du budgettet for annoncerne, og du betaler direkte til Facebook.
Du får én kontaktperson
Tal er vores ven
Og hvordan ved du så, at du får value for money? Når vi guider dig, står vi selvfølgelig også på mål for de ting, der sættes i gang. Derfor måler vi på alle annoncerne og serverer tallene for dig, så du kan se fremskridtene. På den måde kan både du og vi følge med i, hvordan det går, hvad pengene giver, og hvad der skal gøres anderledes i fremtiden.
Kombiner annoncering med video og sæt skub i din marketing
Hos SIGNAfilm har vi et klart mål! Vi vil hjælpe din virksomhed til at skaffe nye kunder. Vi mener ikke, at hverken kommunikation eller video kan stå alene. Derfor kombinerer vi video og digital kommunikation, så du kan få resultater ud af dine videoer. Vi mener, at denne kombination hjælper dig til synlighed, forståelse og mere salg.
Vil du vide mere om, hvorfor det er en god ide at binde video & digital kommunkation sammen, så tag et kig på vores SIGNA 360 koncept, der binder kunderejsen sammen fra A-Z.