Vælg en side

ANNONCERING

FACEBOOK ANNONCERING

Fang din målgruppe der, hvor den allerede er til stede

Facebook annoncering indfrier dit mål om

Bredere eksponering

Facebook begrænser hele tiden virksomheders muligheder for at nå potentielle kunder via deres profiler alene. I dag ser under 2% af dine følgere dine organiske opslag. Med Facebook annoncering kan du nå ud til dine følgere, ja og resten af Facebooks brugere, for relativt få penge med annoncer, der får dem til at stoppe med scrolle.

Relevant trafik

Vidste du, at Facebook annoncering gør det muligt at målrette dine historier til lige netop din målgruppe? Du kan indsnævre din annonces målgruppe, så du ikke spilder tid og penge på dem, som alligevel ikke klikker eller konverterer. Lad os hjælpe dig med at ramme din kernemålgruppe, så vi kan vise dem, hvad din virksomhed kan.

Hvorfor er Facebook annoncering relevant for dig?

Hvis du ligesom mange andre oplever, at det er svært at nå ud til din målgruppe med de organiske indsatser, du laver i dag, så er Facebook annoncering måske en løsning for dig. Her kan du nemlig ramme rigtig mange mennesker – sikkert også din specifikke målgruppe. Facebook har over 2 milliarder brugere på verdensplan og over 3 millioner bare i Danmark. Det er altså rigtig mange mennesker, der hver dag ser og klikker på annoncer på Facebook. Kan du fange deres opmærksomhed, har du gode muligheder for at skabe flere kunder.

Øg din kendskabsgrad

Hvis du vil øge kendskabet til din virksomhed, dit produkt eller din service, kan annoncering på Facebook være en god hjælp. Med Facebooks annoncer kan du sprede dit budskab til en bred skare af potentielle kunder og andre interessenter. Du kan målrette dine annoncer, så de eksponeres for alle dem, du mener kan have interesse i dig. På den måde kan du gøre opmærksom på dig selv, så flere lærer din virksomhed at kende og vil huske den i fremtiden.

Få mere trafik

Vil du øge trafikken til din hjemmeside, er Facebooks annoncer oplagte. De kan nemlig fungere som din lokkemad. I annoncerne kan du skabe en spændende teaser, der vækker målgruppens nysgerrighed og lokker dem til at klikke videre til din hjemmeside. Når folk klikker på linket, har de vist deres interesse for dig, og så er det op til din hjemmeside at gøre resten af arbejdet.

Få flere følgere

Med Facebook annoncering kan du også få flere følgere til din Facebookside. Relevante følgere vel og mærke. Facebook kan nemlig hjælpe dig med at målrette annoncerne mod folk, der ligner dine nuværende følgere, og du kan selv opsætte parametre, som du ved er kendetegnende for din målgruppe.

Tjen flere penge

Brug lidt og tjen mere. Facebook annoncering kan naturligvis også bruges til at skabe salg. I sidste ende er det jo dét alle de ovenstående indsatser skal lede hen imod. Med Facebook annoncering kan du samle op på alle dem, der allerede har vist interesse i dig og dine produkter og konvertere dem til kunder. Du har nemlig også mulighed for at målrette annoncerne mod folk, der allerede har besøgt din hjemmeside eller bestemte produkter derpå. På den måde kan du minde folk om et behov, de allerede har udvist og skabe flere kunder.

Hvad kan du få ud af samarbejdet?

H+H: Det har givet os et enormt online boost

300.000 videovisninger, 1200 nye følgere på Facebook og over 200% øget engagement på Facebook og LinkedIn – på kun 3 måneder. Hænderne var få og tiden knap, men ønsket om at gøre noget var stort. Derfor fik H+H hjælp af SIGNAfilm til at håndtere deres Facebook og LinkedIn – ikke kun deres virksomhedsprofiler, men også deres annoncering. Og det gav pote. Budskaberne blev set af de rigtige og resultaterne blæste dem helt væk.

Sådan hjælper vi dig med Facebook annoncering

Læn dig tilbage, mens vi klarer arbejdet for dig.

Vi guider dig

Vi har den fornødne viden om Facebook annoncering til at guide dig til, hvordan du opnår de bedst mulige resultater. Du behøver ikke selv at sætte dig ind i en masse. Vi tager dig i hånden og fortæller, hvad tingene betyder for dig, så du kan træffe de beslutninger, du har det bedst med.

Vi klarer rugbrødsarbejdet

Når vi er blevet enige om mål, målgruppe og budget for dine annoncer, sørger vi for, at det hele bliver sat op. Vi sikrer os, at alt spiller, så du kan læne dig tilbage og vente på resultaterne. Når en annonce er sat i gang, sørger vi selvfølgelig for at følge op og optimere, så dine penge bliver brugt fornuftigt.

Du styrer pengene

Og når vi snakker om penge… Der er to beløb, du skal forholde dig til: Det ene beløb er det, du betaler til os for at opsætte annoncerne; og det andet beløb er dit annoncebudget, som afregnes direkte med Facebook. Du skal hele tiden have kontrol med, hvad der bliver brugt. Derfor bestemmer du budgettet for annoncerne, og du betaler direkte til Facebook.

Du får én kontaktperson

Vi har stor respekt for din tid. Når du vælger SIGNAfilm som en ekstern samarbejdspartner, får du derfor kun én kontaktperson, som tager styring på processen og er bindeleddet mellem dine ønsker og eksekveringen. Én kontaktperson med et stærkt team bag sig.

Tal er vores ven

Og hvordan ved du så, at du får value for money? Når vi guider dig, står vi selvfølgelig også på mål for de ting, der sættes i gang. Derfor måler vi på alle annoncerne og serverer tallene for dig, så du kan se fremskridtene. På den måde kan både du og vi følge med i, hvordan det går, hvad pengene giver, og hvad der skal gøres anderledes i fremtiden.

Kombiner annoncering med video og sæt skub i din marketing

Hos SIGNAfilm har vi et klart mål! Vi vil hjælpe din virksomhed til at skaffe nye kunder. Vi mener ikke, at hverken kommunikation eller video kan stå alene. Derfor kombinerer vi video og digital kommunikation, så du kan få resultater ud af dine videoer. Vi mener, at denne kombination hjælper dig til synlighed, forståelse og mere salg.

Vil du vide mere om, hvorfor det er en god ide, at binde video & digital kommunkation sammen, så tag et kig på vores SIGNA 360 koncept, der binder kunderejsen sammen fra A-Z.

Ditte vinther andersen, content specialist & annoncerings-haj

Vil du høre mere om Facebook annoncering?

Kontakt Ditte eller en af vores andre medarbejdere på 86 12 47 00 og bliv klogere på hvordan du kan komme i gang med at få udviklet en strategi for sociale medier for din virksomhed.