CONTENT MARKETING
PRESSEMEDDELELSER
Din virksomheds billet til mere omtale, kendskab og salg
Med en pressemeddelelse, der er i vinkel, får du…
Øget kendskab
Det giver næsten sig selv. Men fanger din historie mediernes interesse, er der næsten ingen grænser for kendskabet til din virksomhed. Og kender flere mennesker din virksomhed, så har du også større chancer for at kapitalisere på dine indsatser.
Mere salg
Bryster din virksomhed sig af at tilbyde smarte, gode løsninger? Hvorfor så ikke udvide dine talerør til medierne og pressen, således I kan få flere kunder, der vil være lige så begejstret, som I er.
Er din historie så relevant, interessant og nødvendig at den kan bære en pressemeddelelse?
At få noget ud af sin pressemeddelelse kræver en god historie, som er velskrevet og som rammer en journalist eller anden modtager, som har den samme opfattelse af din pressemeddelelse.
En historie kan vurderes efter de 5 nyhedskriterier – eller den som bruges i Klovn sæson 8 – afsnit 4 – RIN-testen. Havde egentlig aldrig troet, at jeg skulle trække en reference til et afsnit af Klovn i min klumme, men RIN-testen giver meget god mening i forhold til at vurdere om historien har dybde til en pressemeddelelse.
Testen går i alt sin enkelthed ud på først at vurdere, om historien er Relevant. Om historien er Interessant, og om historien er Nødvendig at fortælle. Hvis vi i fællesskab kan vurdere historien i forhold til RIN-testen, så skal pressemeddelelsen sendes afsted.
Vi kan hjælpe dig med at få udvalgt målgruppen og derefter forsøge at lave den perfekte pressemeddelelse – velviden at den perfekte nok ikke eksisterer. Men vi prøver alligevel hver gang!
Læs vores artikler om content marketing værktøjer
Tag scenen og fortæl historien
Få støtte til at skabe mere vækst gennem digitalisering i din virksomhed (opdateret juli 2023)
Strategiske keywords: Få succes med din SEO-strategi
Morningscore – alt i ét SEO-værktøj
Hvad er en persona, og hvordan bruger du den?
Planlæg dit år med et årshjul til din markedsføring
Derfor skal du vælge os som samarbejdspartner
Vi skaber resultater og tager os af alt det, der flytter dit fokus fra kerneforretningen.
Èn kontaktperson
Vi har stor respekt for din tid. Når du vælger SIGNAfilm som en ekstern samarbejdspartner, får du derfor kun én kontaktperson, som tager styring på processen og er bindeleddet mellem dine ønsker og eksekveringen. Én kontaktperson med et stærkt team bag sig.
Et helikopterperspektiv
Vi er dit nye sæt friske øjne, der hjælper dig væk fra navlepilleriet og åbner op for nye perspektiver. Flyver vi bare lidt til vejrs, og ser din virksomhed fra afstand, gemmer der sig en masse nye og spændende historier.
Adgang til et stærkt team
Vi er ikke bare gode til pressemeddelelser. Vælger du os som samarbejdspartner, får du adgang til et helt team af kompetente mennesker, der er specialiseret i alt inden for digital kommunikation og marketing. Så du kan altid bede om hjælp, hvis andre ting brænder på.
Penge sparret
Ofte vil omkostningen ved at ansætte en ny medarbejder være væsentlig højere, end hvis du fik hjælp af SIGNAfilm. Herudover får du en samarbejdspartner, der kan sætte flere flueben ved de kompetencer, du efterspørger – og så skal du hverken tænke på sygedage eller ferie.
Sparring på højt plan
Flere hjerner tænker bedre end én. Hvis du er kørt fast i den samme rille og mangler ny inspiration, får du hos SIGNAfilm en sparringspartner, der har prøvet kræfter med lidt af hvert – og som kan spotte den gode historie på lang afstand.
Tal er vores ven
Betaler det sig at lægge opgaven ved en ekstern samarbejdspartner? Du kunne tage vores ord for gode varer, men vi ved også, at tallene på papiret har den overbevisende kraft. Derfor måler vi på alting og serverer tallene for dig, så du kan se fremskridtene.