DIGITAL KOMMUNIKATION
SEO
Sørg for, at dine kunder kan finde dig, når de har brug for dig
En fokuseret SEO-indsats giver dig…
En god placering i Google
Over 90% af alle køb starter på Google! Derfor er det en fordel, at være godt placeret her. En god placering i Google er en af de affødte effekter, du kan opnå med SEO. En effekt, der kan åbne porten til dine egentlige mål om at skabe øget trafik, kendskab og flere kunder i sidste ende.
Mere trafik
Med en fokuseret SEO-indsats kan vi hjælpe dig med at skabe mere trafik fra relevante besøgende. Når dine potentielle kunder er på jagt efter din viden, dine kompetencer, produkter eller ydelser, så er det med at vise dig og gøre det nemt for dem.
Flere henvendelser
Med en god strategisk SEO-indsats, sørger du også for at optimere dele af din hjemmeside mod relevante besøgende, der er i slutningen af deres kunderejse. Dermed bliver du fundet, når dine potentielle kunder skal foretage en købsbeslutning.
Sådan skaber vi resultater med dine søgeord
Den kommunikative tilgang
Når vi arbejder med SEO marketing, gør vi det med to forskellige, men lige vigtige, tilgange. Den kommunikative tilgang er afgørende for, at du får trafik, der har relevans for din virksomhed. Her ligger arbejdet med alt det indhold, der figurerer på din hjemmeside. En stor del af SEO-indsatsen ligger for os i at producere – eller hjælpe dig med at producere – indhold. Indhold, der er relevant for målgruppen og tager højde for, hvilke emner og ord, de søger på.
Vi kan lave nok så meget teknisk SEO, men hvis dit indhold ikke har relevans og ikke fanger din målgruppe, skaber vi ikke gode nok resultater.
Den tekniske tilgang
Den tekniske del af din SEO-indsats er en uundværlig del. Ligesom du ikke kan klare dig uden godt content, så kommer du heller ingen vegne, hvis der ikke er styr på teknikken bag. Derfor lægger vi stor vægt på, at der er styr på elementer som sidehastighed, metatekster, titler, sideopsætning, alt-tekster osv. Kort sagt, alt det, der er uinteressant for de fleste, men som er uundgåeligt, hvis du vil imødekomme dine brugere og Google.
Med SIGNAfilm får du en partner, der tager hånd om både den tekniske del og den kommunikative del af SEO (også kendt som off-page og on-page SEO).
Læs vores artikler om SEO
Strategiske keywords: Få succes med din SEO-strategi
Morningscore – alt i ét SEO-værktøj
3 tips til hvordan SEO integreres i det daglige tekstarbejde
Bliv nummer 1 på Google – sådan kommer du nemmest i gang med SEO
SEO-trends: Her er, hvad du skal vide om SEO
Sådan opstiller du relevante KPI’er for dine marketingindsatser
Kontakt mig eller en af mine kollegaer for en snak om,
hvordan vi kan øge den organiske trafik til dit website.
Derfor skal du vælge os som samarbejdspartner
Vi skaber resultater og tager os af alt det, der flytter dit fokus fra kerneforretningen.
Èn kontaktperson
Vi har stor respekt for din tid. Når du vælger SIGNAfilm som en ekstern samarbejdspartner, får du derfor kun én kontaktperson, som tager styring på processen og er bindeleddet mellem dine ønsker og eksekveringen. Én kontaktperson med et stærkt team bag sig.
Et helikopterperspektiv
Vi er dit nye sæt friske øjne, der hjælper dig væk fra navlepilleriet og åbner op for nye perspektiver. Flyver vi bare lidt til vejrs, og ser din virksomhed fra afstand, gemmer der sig en masse nye og spændende historier.
Adgang til et stærkt team
Vi er ikke bare gode til de SEO. Vælger du os som samarbejdspartner, får du adgang til et helt team af kompetente mennesker, der er specialiseret i alt inden for digital kommunikation og marketing. Så du kan altid bede om hjælp, hvis andre ting brænder på.
Penge sparret
Ofte vil omkostningen ved at ansætte en ny medarbejder være væsentlig højere, end hvis du fik hjælp af SIGNAfilm. Herudover får du en samarbejdspartner, der kan sætte flere flueben ved de kompetencer, du efterspørger – og så skal du hverken tænke på sygedage eller ferie.
Sparring på højt plan
Flere hjerner tænker bedre end én. Hvis du er kørt fast i den samme rille og mangler ny inspiration, får du hos SIGNAfilm en sparringspartner, der har prøvet kræfter med lidt af hvert – og som kan spotte den gode historie på lang afstand.
Tal er vores ven
Betaler det sig at lægge opgaven ved en ekstern samarbejdspartner? Du kunne tage vores ord for gode varer, men vi ved også, at tallene på papiret har den overbevisende kraft. Derfor måler vi på alting og serverer tallene for dig, så du kan se fremskridtene.
Bliv fundet på video
YouTube er den andenstørste søgemaskine i verden efter Google. Derfor skal du også tænke i søgeord, når du uploader dine videoer.