ANNONCERING
LINKEDIN ANNONCERING
B2B annoncørernes legeplads
Med annoncering på LinkedIn kan du…
Nå ud til et engageret publikum
På LinkedIn kan du ramme folk i deres faglige mindset. LinkedIn er et professionelt netværk, hvor folk kommer for at få inspiration, de kan bruge i deres faglige virke. Hvis dit produkt eller din ydelse skal rettes mod fagfolk som dig selv, er LinkedIn det oplagte sted. Folk er til stede her, fordi de vil blive klogere og bedre til deres arbejde. Derfor kan du med garanti ramme et publikum, der engagerer, hvis de kan lide det, du giver dem.
Skabe kvalificerede leads
LinkedIn er ganske vist en af de dyrere annonceplatforme. Men hvis du tænker på value for money, kan vi trøste dig med, at de leads du skaber gennem LinkedIn markedsføring, vil have en større relevans for din virksomhed. Folk er kræsne og selektive på LinkedIn, så hvis du først får dem ind, er der gode chancer for, at de bliver hængende i længere tid.
Derfor bør du overveje LinkedIn annoncering
B2B
Befinder du dig i B2B-segmentet, kæmper du sikkert med overvejelser om, hvorvidt annoncering på sociale medier er relevant for dig. Med LinkedIn kan det uden tvivl blive det. På LinkedIn finder du de målgrupper, der har interesse i faglig viden og løsninger. Er din målgruppe det professionelle segment, bør du derfor overveje LinkedIn annoncering. Det giver dog også mening at kigge på Facebook annoncering, da de fleste beslutningstagere også er på Facebook i deres fritid.
Øg kendskabet
Driv trafik til din hjemmeside
Har du viden, der er værdifuld for din målgruppe, er de med sikkerhed villige til at ofre et klik for den. Med LinkedIn annoncering kan du dele brudstykker af dine artikler, blogindlæg, e-bøger osv. til en stor mængde potentielle kunder. Giver du præcis nok viden til at gøre folk nysgerrige, kan du veksle deres nysgerrighed og vidensbegær til trafik til din hjemmeside. Herfra kan du så give endnu mere viden og øge deres engagement i din virksomhed.
Skab kvalificerede leads
Kontakt os med spørgsmål vedr. online annoncering
Hvad kan du få ud af samarbejdet?
H+H: Det har givet os et enormt online boost
300.000 videovisninger, 1200 nye følgere på Facebook og over 200% øget engagement på Facebook og LinkedIn – på kun 3 måneder. Hænderne var få og tiden knap, men ønsket om at gøre noget var stort. Derfor fik H+H Nordics hjælp af SIGNAfilm til at håndtere deres Facebook og LinkedIn – ikke kun deres virksomhedsprofiler, men også deres annoncering. Og det gav pote. Budskaberne blev set af de rigtige og resultaterne blæste dem helt væk.
Sådan hjælper vi dig med LinkedIn annoncering
Læn dig tilbage, mens vi klarer arbejdet for dig.
Vi guider dig
Vi klarer rugbrødsarbejdet
Du styrer pengene
Du får én kontaktperson
Tal er vores ven
Kombiner annoncering med video og sæt skub i din marketing
Hos SIGNAfilm har vi et klart mål! Vi vil hjælpe din virksomhed til at skaffe nye kunder. Vi mener ikke, at hverken kommunikation eller video kan stå alene. Derfor kombinerer vi video og digital kommunikation, så du kan få resultater ud af dine videoer. Vi mener, at denne kombination hjælper dig til synlighed, forståelse og mere salg.
Vil du vide mere om, hvorfor det er en god ide at binde video & digital kommunkation sammen, så tag et kig på vores SIGNA 360 koncept, der binder kunderejsen sammen fra A-Z.