Vælg en side

ANNONCERING

LINKEDIN ANNONCERING

B2B annoncørernes legeplads

Med annoncering på LinkedIn kan du…

Nå ud til et engageret publikum

På LinkedIn kan du ramme folk i deres faglige mindset. LinkedIn er et professionelt netværk, hvor folk kommer for at få inspiration, de kan bruge i deres faglige virke. Hvis dit produkt eller din ydelse skal rettes mod fagfolk som dig selv, er LinkedIn det oplagte sted. Folk er til stede her, fordi de vil blive klogere og bedre til deres arbejde. Derfor kan du med garanti ramme et publikum, der engagerer, hvis de kan lide det, du giver dem.

Skabe kvalificerede leads

LinkedIn er ganske vist en af de dyrere annonceplatforme. Men hvis du tænker på value for money, kan vi trøste dig med, at de leads du skaber gennem LinkedIn markedsføring, vil have en større relevans for din virksomhed. Folk er kræsne og selektive på LinkedIn, så hvis du først får dem ind, er der gode chancer for, at de bliver hængende i længere tid.

Derfor bør du overveje LinkedIn annoncering

LinkedIn annoncering 1

B2B

Befinder du dig i B2B-segmentet, kæmper du sikkert med overvejelser om, hvorvidt annoncering på sociale medier er relevant for dig. Med LinkedIn kan det uden tvivl blive det. På LinkedIn finder du de målgrupper, der har interesse i faglig viden og løsninger. Er din målgruppe det professionelle segment, bør du derfor overveje LinkedIn annoncering. Det giver dog også mening at kigge på Facebook annoncering, da de fleste beslutningstagere også er på Facebook i deres fritid.

LinkedIn annoncering 1

Øg kendskabet

Med LinkedIn annoncering kan du øge kendskabet til din virksomhed og jeres kompetencer. Ved at dele relevant faglig viden kan du nå ud til en større skare af potentielle kunder og medarbejdere. Det kan være svært at slå igennem muren af opslag og vise, hvilken værdifuld viden du besidder. Med annoncering kan du slå muren ned og sprede dine guldkorn til gavn for andre. Du har mulighed for at definere en bred målgruppe og på den måde få eksponeret dit navn og din viden for nye mennesker, der på sigt kan forvandles til kunder.
LinkedIn annoncering 1

Driv trafik til din hjemmeside

Har du viden, der er værdifuld for din målgruppe, er de med sikkerhed villige til at ofre et klik for den. Med LinkedIn annoncering kan du dele brudstykker af dine artikler, blogindlæg, e-bøger osv. til en stor mængde potentielle kunder. Giver du præcis nok viden til at gøre folk nysgerrige, kan du veksle deres nysgerrighed og vidensbegær til trafik til din hjemmeside. Herfra kan du så give endnu mere viden og øge deres engagement i din virksomhed.

LinkedIn annoncering 1

Skab kvalificerede leads

LinkedIn annoncering er også ideelt til at skabe leads. Kvalificerede, relevante leads. Du skal ikke forvente at skabe salg med det samme eller direkte i LinkedIn. Men potentielle kunder, der har interesse for din viden og dine løsninger, dem kan du godt få. Med annoncerne i LinkedIn kan du ramme de potentielle kunder, der er så interesserede i at få mere af din viden, at de vil give både deres navn og e-mailadresse for det. Holder du fokus på indhold, der gavner din målgruppe, så skal de relevante leads nok komme.

Kontakt os med spørgsmål vedr. online annoncering

Digital annoncering- linkedin facebook instagram google ads

Hvad kan du få ud af samarbejdet?

H+H: Det har givet os et enormt online boost

300.000 videovisninger, 1200 nye følgere på Facebook og over 200% øget engagement på Facebook og LinkedIn – på kun 3 måneder. Hænderne var få og tiden knap, men ønsket om at gøre noget var stort. Derfor fik H+H Nordics hjælp af SIGNAfilm til at håndtere deres Facebook og LinkedIn – ikke kun deres virksomhedsprofiler, men også deres annoncering. Og det gav pote. Budskaberne blev set af de rigtige og resultaterne blæste dem helt væk.

Sådan hjælper vi dig med LinkedIn annoncering

Læn dig tilbage, mens vi klarer arbejdet for dig.

Vi guider dig

Vi har den fornødne viden om LinkedIn annoncering til at guide dig til, hvordan du opnår de bedst mulige resultater. Du behøver ikke selv at sætte dig ind i en masse. Vi tager dig i hånden og fortæller, hvad tingene betyder for dig, så du kan træffe de beslutninger, du har det bedst med.

Vi klarer rugbrødsarbejdet

Når vi er blevet enige om mål, målgruppe og budget for dine annoncer, sørger vi for, at det hele bliver sat op. Vi sikrer os, at alt spiller, så du kan læne dig tilbage og vente på resultaterne. Når en annonce er sat i gang, sørger vi selvfølgelig for at følge op og optimere, så dine penge bliver brugt fornuftigt.

Du styrer pengene

Og når vi snakker om penge… Der er to beløb, du skal forholde dig til: Det ene beløb er det, du betaler til os for at opsætte annoncerne; og det andet beløb er dit annoncebudget, som afregnes direkte med Facebook. Du skal hele tiden have kontrol med, hvad der bliver brugt. Derfor bestemmer du budgettet for annoncerne, og du betaler direkte til Facebook.

Du får én kontaktperson

Vi har stor respekt for din tid. Når du vælger SIGNAfilm som en ekstern samarbejdspartner, får du derfor kun én kontaktperson, som tager styring på processen og er bindeleddet mellem dine ønsker og eksekveringen. Én kontaktperson med et stærkt team bag sig.

Tal er vores ven

Og hvordan ved du så, at du får value for money? Når vi guider dig, står vi selvfølgelig også på mål for de ting, der sættes i gang. Derfor måler vi på alle annoncerne og serverer tallene for dig, så du kan se fremskridtene. På den måde kan både du og vi følge med i, hvordan det går, hvad pengene giver, og hvad der skal gøres anderledes i fremtiden.

Kombiner annoncering med video og sæt skub i din marketing

Hos SIGNAfilm har vi et klart mål! Vi vil hjælpe din virksomhed til at skaffe nye kunder. Vi mener ikke, at hverken kommunikation eller video kan stå alene. Derfor kombinerer vi video og digital kommunikation, så du kan få resultater ud af dine videoer. Vi mener, at denne kombination hjælper dig til synlighed, forståelse og mere salg.

Vil du vide mere om, hvorfor det er en god ide at binde video & digital kommunkation sammen, så tag et kig på vores SIGNA 360 koncept, der binder kunderejsen sammen fra A-Z.

LinkedIn annoncering 5
Peter Salling Friis | SIGNAfilm

Peter Salling Friis
Rådgiver og filmelsker

Vil du høre mere om LinkedIn annoncering?

Kontakt Peter eller en af vores andre medarbejdere på 86 12 47 00 og bliv klogere på hvordan du kan komme i gang med at få udviklet en strategi for LinkedIn annoncering for din virksomhed.