ANNONCERING
INSTAGRAM ANNONCERING
Få den bedste vinduesplads til dine produkter med annoncer på Instagram
INSTAGRAM ANNONCERING
Få en salgsplatform, der giver dig…
Mindre støj, mere fokus på dig
På Instagram ser brugerne kun én ting ad gangen, når de scroller og swiper. Det betyder, at dine annoncer har større sandsynlighed for at få opmærksomhed, fordi støjen fra alt muligt andet er mindre.
Eksponering og trafik
Med annoncering kan du få eksponering af dine produkter og budskaber i en større udvalgt målgruppe. Med indhold, der skaber blikfang, kan du vække brugernes nysgerrighed, så de får lyst til at vide mere og klikker videre til din hjemmeside.
Mere salg
Er Instagram annoncering relevant for dig?
B2C vs. B2B
Mange tror, at Instagram annoncering udelukkende er relevant for B2C-virksomheder. Og det er til dels rigtigt – men ikke helt. Instagrams annoncemuligheder er utroligt stærke for virksomheder, der sælger produkter med en lav kompleksitet og en kort beslutningsproces. Produkter som er nemme at relatere til, og som er visuelt bærende – som f.eks. tøj og chokolade. Er din virksomhed B2C, er Instagram annoncering altså klart værd at overveje.
Men brugen af Instagram vokser også i B2B regi. Er din virksomhed B2B, skal du derfor ikke uden tøven vende Instagram ryggen. Hvis du er nysgerrig på Instagram, så lad os tage en snak om, hvad dine muligheder er.
Business Manager
Instagram er ejet af Facebook/Meta, hvilket betyder, at annoncerne på Instagram, styres i Facebooks annoncecenter, Business Manager. Det betyder ikke, at din virksomhed skal have en aktiv Facebook-profil for at kunne annoncere på Instagram. Men er du allerede til stede på Facebook, er det oplagt at overveje dine muligheder for at annoncere på begge medier.
Det visuelle element
Kontakt mig eller en af mine kollegaer for en snak om,
hvilken annonceringsform du skal eller kan bruge til din opgave.
Ring 86124700
Sådan hjælper vi dig med Instagram annoncering
Læn dig tilbage, mens vi klarer arbejdet for dig.
Vi guider dig
Vi har den fornødne viden om Instagram annoncering til at guide dig til, hvordan du opnår de bedst mulige resultater. Du behøver ikke selv at sætte dig ind i en masse. Vi tager dig i hånden og fortæller, hvad tingene betyder for dig, så du kan træffe de beslutninger, du har det bedst med.
Vi klarer rugbrødsarbejdet
Når vi er blevet enige om mål, målgruppe og budget for dine annoncer, sørger vi for, at det hele bliver sat op. Vi sikrer os, at alt spiller, så du kan læne dig tilbage og vente på resultaterne. Når en annonce er sat i gang, sørger vi selvfølgelig for at følge op og optimere, så dine penge bliver brugt fornuftigt.
Du styrer pengene
Og når vi snakker om penge… Der er to beløb, du skal forholde dig til: Det ene beløb er det, du betaler til os for at opsætte annoncerne; og det andet beløb er dit annoncebudget, som afregnes direkte med Facebook. Du skal hele tiden have kontrol med, hvad der bliver brugt. Derfor bestemmer du budgettet for annoncerne, og du betaler direkte til Facebook.
Du får én kontaktperson
Vi har stor respekt for din tid. Når du vælger SIGNAfilm som en ekstern samarbejdspartner, får du derfor kun én kontaktperson, som tager styring på processen og er bindeleddet mellem dine ønsker og eksekveringen. Én kontaktperson med et stærkt team bag sig.
Tal er vores ven
Og hvordan ved du så, at du får value for money? Når vi guider dig, står vi selvfølgelig også på mål for de ting, der sættes i gang. Derfor måler vi på alle annoncerne og serverer tallene for dig, så du kan se fremskridtene. På den måde kan både du og vi følge med i, hvordan det går, hvad pengene giver, og hvad der skal gøres anderledes i fremtiden.