Vælg en side

ANNONCERING

INSTAGRAM ANNONCERING

Få den bedste vinduesplads til dine produkter med annoncer på Instagram

INSTAGRAM ANNONCERING

Få en salgsplatform, der giver dig…

Mindre støj, mere fokus på dig

På Instagram ser brugerne kun én ting ad gangen, når de scroller og swiper. Det betyder, at dine annoncer har større sandsynlighed for at få opmærksomhed, fordi støjen fra alt muligt andet er mindre.

Eksponering og trafik

Med annoncering kan du få eksponering af dine produkter og budskaber i en større udvalgt målgruppe. Med indhold, der skaber blikfang, kan du vække brugernes nysgerrighed, så de får lyst til at vide mere og klikker videre til din hjemmeside.

Mere salg

Sælger du produkter af lavere kompleksitet, er Instagram annoncer den oplagte salgsplads for dig. Instagrams muligheder for produktsalg bliver stærkere og stærkere, så det er nu, du skal hoppe med på vognen, hvis du vil fange kunderne i deres travle hverdag.
instagram annoncering

Er Instagram annoncering relevant for dig?

Instagram annoncering 1

B2C vs. B2B

Mange tror, at Instagram annoncering udelukkende er relevant for B2C-virksomheder. Og det er til dels rigtigt – men ikke helt. Instagrams annoncemuligheder er utroligt stærke for virksomheder, der sælger produkter med en lav kompleksitet og en kort beslutningsproces. Produkter som er nemme at relatere til, og som er visuelt bærende – som f.eks. tøj og chokolade. Er din virksomhed B2C, er Instagram annoncering altså klart værd at overveje.
Men brugen af Instagram vokser også i B2B regi. Er din virksomhed B2B, skal du derfor ikke uden tøven vende Instagram ryggen. Hvis du er nysgerrig på Instagram, så lad os tage en snak om, hvad dine muligheder er.

Instagram annoncering 1

Business Manager

Instagram er ejet af Facebook/Meta, hvilket betyder, at annoncerne på Instagram, styres i Facebooks annoncecenter, Business Manager. Det betyder ikke, at din virksomhed skal have en aktiv Facebook-profil for at kunne annoncere på Instagram. Men er du allerede til stede på Facebook, er det oplagt at overveje dine muligheder for at annoncere på begge medier.

Instagram annoncering 1

Det visuelle element

En vigtig overvejelse, hvis du vil i gang med Instagram annoncering er, om dine produkter og din virksomhed har det visuelle element, der kræves på mediet. Instagram er i høj grad båret af det visuelle, og teksterne står mere i baggrunden. Formår du ikke at skabe blikfang, er dine billeder og videoer kedelige eller generiske, så får du svært ved at slå igennem på dette medie.

Kontakt mig eller en af mine kollegaer for en snak om,
hvilken annonceringsform du skal eller kan bruge til din opgave. 

Ring 86124700

Content Marketing Specialist Signa Fie Dierichen

Hvad kan du få ud af samarbejdet med SIGNA?

H+H: Det har givet os et enormt online boost

300.000 videovisninger, 1200 nye følgere på Facebook og over 200% øget engagement på Facebook og LinkedIn – på kun 3 måneder. Hænderne var få og tiden knap, men ønsket om at gøre noget var stort. Derfor fik H+H hjælp af SIGNAfilm til at håndtere deres Facebook og LinkedIn – ikke kun deres virksomhedsprofiler, men også deres annoncering. Og det gav pote. Budskaberne blev set af de rigtige og resultaterne blæste dem helt væk.

Sådan hjælper vi dig med Instagram annoncering

Læn dig tilbage, mens vi klarer arbejdet for dig.

Vi guider dig

Vi har den fornødne viden om Instagram annoncering til at guide dig til, hvordan du opnår de bedst mulige resultater. Du behøver ikke selv at sætte dig ind i en masse. Vi tager dig i hånden og fortæller, hvad tingene betyder for dig, så du kan træffe de beslutninger, du har det bedst med.

Vi klarer rugbrødsarbejdet

Når vi er blevet enige om mål, målgruppe og budget for dine annoncer, sørger vi for, at det hele bliver sat op. Vi sikrer os, at alt spiller, så du kan læne dig tilbage og vente på resultaterne. Når en annonce er sat i gang, sørger vi selvfølgelig for at følge op og optimere, så dine penge bliver brugt fornuftigt.

Du styrer pengene

Og når vi snakker om penge… Der er to beløb, du skal forholde dig til: Det ene beløb er det, du betaler til os for at opsætte annoncerne; og det andet beløb er dit annoncebudget, som afregnes direkte med Facebook. Du skal hele tiden have kontrol med, hvad der bliver brugt. Derfor bestemmer du budgettet for annoncerne, og du betaler direkte til Facebook.

Du får én kontaktperson

Vi har stor respekt for din tid. Når du vælger SIGNAfilm som en ekstern samarbejdspartner, får du derfor kun én kontaktperson, som tager styring på processen og er bindeleddet mellem dine ønsker og eksekveringen. Én kontaktperson med et stærkt team bag sig.

Tal er vores ven

Og hvordan ved du så, at du får value for money? Når vi guider dig, står vi selvfølgelig også på mål for de ting, der sættes i gang. Derfor måler vi på alle annoncerne og serverer tallene for dig, så du kan se fremskridtene. På den måde kan både du og vi følge med i, hvordan det går, hvad pengene giver, og hvad der skal gøres anderledes i fremtiden.

Integrer video i din annoncering og sæt skub i din marketing

Hos SIGNAfilm har vi et klart mål! Vi vil hjælpe din virksomhed til at skaffe nye kunder. Vi mener ikke, at hverken kommunikation eller video kan stå alene. Derfor kombinerer vi video og digital kommunikation, så du kan få resultater ud af dine videoer. Vi mener, at denne kombination hjælper dig til synlighed, forståelse og mere salg.

Vil du vide mere om, hvorfor det er en god ide at binde video & digital kommunkation sammen, så tag et kig på vores SIGNA 360 koncept, der binder kunderejsen sammen fra A-Z.

Instagram annoncering 4
Fie Dierichen

Fie Dierichen, Content Marketing Specialist

Vil du høre mere om Instagram annoncering?

Kontakt Fie eller en af vores andre medarbejdere på 86 12 47 00 og bliv klogere på hvordan du kan komme i gang med at få udviklet en strategi for sociale medier for din virksomhed.