Vælg en side

INSPIRATION

Vil du have inspiration om film og kommunikation direkte i din indbakke?

Læs vores seneste blogindlæg og kundecases

Få gang i pull-marketing med video

Få gang i pull-marketing med video

Hvordan når vi på bedste vis ud til potentielle kunder? Dette spørgsmål stiller I sikkert jer selv ofte i jeres virksomhed, når I planlægger en marketingstrategi (/en-kommunikationsstrategi-der-kan-eksekveres/).

I ønsker mere salg, og en forudsætning for mere salg er pudsigt nok flere kunder. Derfor har I anvendt flere forskellige strategier, som kold kanvas, hvor I ringer ud og prøver at fange kunden. Og I har forsøgt med annoncer i aviser, ugeblade og på nettet, tv-reklamer og meget mere. Det er hårdt arbejde og kræver en masse tid og ressourcer.

Hvordan skiller du dig ud med content marketing?- Fire konkrete råd til bedre content

Hvordan skiller du dig ud med content marketing?- Fire konkrete råd til bedre content

Virksomhederne konkurrerer som aldrig før på det famøse område, vi kalder for ”content marketing”. Og måske er du en af dem, der har fundet ud af, at det kan være rigtig svært at skille sig ud fra mængden. Vi vil derfor i dette blogindlæg identificere problematikken og give dig nogle bud på, hvordan du kan differentiere dig fra dine konkurrenter, når du arbejder med content marketing.

Sådan kan du bruge de forskellige typer af content marketing

Sådan kan du bruge de forskellige typer af content marketing

Når du sætter dig ved tasterne for at skrive et blogindlæg, et SoMe-opslag, et nyhedsbrev eller noget helt fjerde, har du naturligvis et formål med skriveriet. Måske har du en nyhed at bringe, et tilbud at give eller en anden form for information at levere.

Det vigtigste formål er, uanset budskab, at dit content (indhold) skaber værdi for din målgruppe. Det er nemlig essensen af content marketing.

Nu sidder du måske lidt med ’no shit, Sherlock ’-følelsen. For selvfølgelig skal dit content skabe værdi for dem, som læser det. Men det er bare lettere sagt end gjort. Content produktion er nemt at tale om, men selv de bedste intentioner er intet værd, hvis de ikke udleves. Derfor får du her en miniguide til, hvordan du producerer værdifuldt content til din målgruppe.

Ekstern samarbejdspartner vs. intern medarbejder

Ekstern samarbejdspartner vs. intern medarbejder

Mangler der ekstra hænder eller nye kræfter til at håndtere din virksomheds kommunikations- og marketingindsatser?
Hvis svaret er ja, har du måske gjort dig tanker om, hvorvidt der skal ansættes en ny medarbejder, eller om du skal have fat i en ekstern samarbejdspartner. Og det kan være en svær beslutning. Hvis du har brug for indspark til din for-og-imod-liste, så er det nu, du skal pudse brillen og læse med her. Vi har gjort det ganske kort og overskueligt for dig, som lige nu sidder med dilemmaet.

7 grunde til, at du skal arbejde med video marketing

7 grunde til, at du skal arbejde med video marketing

Allerede tilbage i 2017 blev video spået som en af de største online marketingtrends i 2018. Nu skriver vi snart 2020, og video er stadig lige hot. Og det bliver det garanteret ved med at være. Så hvis du ikke allerede er i gang med at bruge video, kan du stadig nå at komme med på moden og udnytte de mange fordele, der er ved det.

Men hvorfor er video egentlig blevet så stort og populært? Læs vores 7 grunde til at arbejde med video marketing.

En målgruppeanalyse skaber gennemslagskraft

En målgruppeanalyse skaber gennemslagskraft

Den gyldne vej til online succes er at kende din målgruppe og modtageren af dine budskaber. Hvis du ikke gør det, risikerer du at spilde dine kostbare ressourcer. For at skabe de bedste forudsætninger for dine kommunikations- og marketingindsatser, bør du have indsigt i din målgruppes udfordringer, behov, interesser og adfærd. Har du disse indsigter, slipper du for hele tiden at skulle afprøve dine budskaber på tværs af medier og målgrupper, uden at få nogle resultater. I stedet kan du øge dine chancer for at ramme rigtigt i første omgang ved at lave en målgruppeanalyse.

KLAR TIL AT KOMME I GANG?

Vil du i gang med film og digital kommunikation?

Lad os sætte skibet i vandet!