Vælg en side

INSPIRATION

Vil du have inspiration om film og kommunikation direkte i din indbakke?

Læs vores seneste blogindlæg og kundecases

Sådan bruger du film på din hjemmeside

Sådan bruger du film på din hjemmeside

Du har sikkert fået fortalt, at det er en rigtig god ide at bruge film på din hjemmeside. Og det kan vi kun være enige i. Men hvorfor er hjemmeside-film egentlig en god ide, og hvordan bruger du dem optimalt for at skabe en god brugeroplevelse?  Det forsøger vi at...

Sådan skaber du tryghed i et usikkert miljø

Sådan skaber du tryghed i et usikkert miljø

Sidder du lige nu som leder og skal forsøge at navigere dine medarbejdere gennem krisen? Så er du landet det rigtige sted. Her får du gode råd til, hvordan du skal kommunikere i en hverdag, hvor ingen ved, hvad der sker i morgen. Det er næsten en kliché at sige, at vi...

Gør en lang historie kort med timelapse film

Gør en lang historie kort med timelapse film

Du kender dem fra naturprogrammer, hvor du ser planter skyde op af jorden og stjerner fare hen over himlen i en rasende fart. Timelapse film har en dragende effekt på os, og det kan du udnytte som virksomhed, hvis du har en længerevarende proces, som du gerne vil vise...

7 grunde til, at du skal arbejde med videomarkedsføring

7 grunde til, at du skal arbejde med videomarkedsføring

Allerede tilbage i 2017 blev video spået som en af de største online marketingtrends i 2018. Nu skriver vi snart 2020, og video er stadig lige hot. Og det bliver det garanteret ved med at være. Så hvis du ikke allerede er i gang med at bruge video, kan du stadig nå at komme med på moden og udnytte de mange fordele, der er ved det.

Men hvorfor er video egentlig blevet så stort og populært? Læs vores 7 grunde til at arbejde med video marketing.

Hvad er en persona, og hvordan bruger du den?

Hvad er en persona, og hvordan bruger du den?

Har du også tendens til at formidle din viden til folk, der ligner dig selv i stedet for folk, der rent faktisk repræsenterer din målgruppe? Det kender jeg i hvert fald godt. Og derfor bruger vi i SIGNAfilm det, vi kalder for ”personaer” til at blive skarpere på, hvem det egentlig er, vi kommunikerer til.
I dette indlæg vil jeg forsøge at gøre dig klogere på, hvad en persona er, og hvordan du kan bruge personaer i arbejdet med din målgruppeanalyse.

KLAR TIL AT KOMME I GANG?

Vil du i gang med film og digital kommunikation?

Lad os sætte skibet i vandet!