Vælg en side

INSPIRATION

Vil du have inspiration om film og kommunikation direkte i din indbakke?

Læs vores seneste blogindlæg og kundecases

Hvordan skriver du værdifuldt content til din målgruppe?

Hvordan skriver du værdifuldt content til din målgruppe?

Når du sætter dig ved tasterne for at skrive et blogindlæg, et SoMe-opslag, et nyhedsbrev eller noget helt fjerde, har du naturligvis et formål med skriveriet. Måske har du en nyhed at bringe, et tilbud at give eller en anden form for information at levere. Det vigtigste formål er, uanset budskab, at dit content (indhold) skaber værdi for din målgruppe. Det er nemlig essensen af content marketing. Nu sidder du måske lidt med ’no shit, Sherlock ’-følelsen. For selvfølgelig skal dit content skabe værdi for dem, som læser det. Men det er bare lettere sagt end gjort. Content produktion er nemt at tale om, men selv de bedste intentioner er intet værd, hvis de ikke udleves. Derfor får du her en miniguide til, hvordan du producerer værdifuldt content til din målgruppe.

KLAR TIL AT KOMME I GANG?

Vil du i gang med film og digital kommunikation?

Lad os sætte skibet i vandet!