Vælg en side

SIGNA360

LØSNINGER

Få styr på dine udfordringer med en løsning, som du rent faktisk har overblik over

HVAD MENER VI MED LØSNINGER?

Vi er trætte af, at en “løsning” på én udfordring ofte afføder 10 nye. Måske findes der smarte løsninger til alle dine problemer, men 90% af dem kræver, at du sætter dig ind i et helt nyt fagområde. Men når du køber en løsning, gør du det som regel fordi, du hverken har tiden eller ressourcerne til at klare udfordringen selv. Du har brug for nogen, der tager ansvar og løser problemerne for dig. Det gør vi.

Vi har udviklet vores koncept “SIGNA 360”, fordi vi tror på, at en skræddersyet løsning, der samler alle puslespilsbrikkerne og kommer hele vejen rundt, er den eneste rigtige løsning. Derfor sælger vi ikke produkter. Vi sælger løsninger, der tager hånd om dine udfordringer og giver dig det nødvendige overblik. Og det eneste du skal lære er, hvordan et samarbejde med os fungerer for dig.

HVAD ER SIGNA 360

SIGNA 360 er et koncept, der samler alle de muligheder og løsninger, vi tilbyder under én paraply. Og hvorfor så det?

Grunden er simpel: Vi stiller os ikke tilfreds med, at kunderne får halve eller lappeløsninger. Vores løsninger skal skabe holdbare resultater. Derfor bruger vi SIGNA 360 som et værktøj, der sikrer, at vi sammen kommer hele vejen rundt og får skabt en skræddersyet løsning, der tager højde for alle din virksomheds mål, ressourcer og kompetencer.

 

Signa360 Blive kendt Blive fundet Blive hoert

SIGNA 360 er inddelt i tre områder: Blive kendt, blive fundet og blive hørt. Disse tre anser vi som vigtige delmål for at opnå dit forretningsmål – for eksempel at få flere nye kunder. Vores erfaring er, at alle virksomheder altid er udfordret på ét eller flere af disse områder. Og det bremser dem på vejen mod at nå deres mål. SIGNA 360 gør det nemmere for dig som kunde at identificere på hvilket område lige netop din virksomhed er udfordret. Og når vi sammen har identificeret det, kan vi lave en skræddersyet løsning til dig. En løsning, der kombinerer det bedste fra to verdener: Digital kommunikation og film. Vi tror nemlig på, at film skal bruges strategisk som en integreret del af din digitale kommunikation.

Klik på et af de tre områder i modellen eller scroll ned for at læse mere.

SIGNA 360

BLIV KENDT

Kæmper du med at få spredt ordet om din virksomhed og jeres produkter og ydelser?

Ny på markedet?

Er din virksomhed ny, eller har I et nyt produkt, der skal lanceres, så vil du typisk have et behov for at øge dit kendskab. Derfor kan det være en god strategi at starte med at fokusere på at blive kendt. En kombination af film, annoncer på sociale medier og indsamling af leads kan være én måde at komme i gang på.

FØLGERE PÅ SOME

Flere følgere på de sociale medier er lig med flere folk, der stifter bekendtskab med dit brand og jeres indsatser.

ANNONCERING & KAMPAGNER

Nå ud med dine budskaber til en bred skare af mennesker, som falder lige præcis inden for din målgruppe.

TILMELDINGER TIL NYHEDSBREV

Skab flere tilmeldinger til dit nyhedsbrev, hvor dine målgrupper kan lære din virksomhed og jeres produkter/ydelser bedre at kende.

FILM

Få folks opmærksomhed med film, der falder i øjnene og profilerer din virksomhed på en letforståelig og appetitlig måde.

Nye vækstambitioner?

Har du et mål om at vækste din virksomhed, men har ikke fået gjort så meget ved det endnu, bør du arbejde med at blive kendt. Det kan f.eks. være, at du skal nå nye kundegrupper eller rekruttere nye medarbejdere, der endnu ikke kender til din virksomhed.

SIGNA 360

BLIV FUNDET

Kæmper du med at blive fundet og skabe tilstrækkelig trafik?

HJEMMESIDEOPTIMERING

Optimér din hjemmeside til din målgruppes og søgemaskinernes krav, så dine forudsætninger for at blive fundet og skabe trafik er på plads.

SØGEORDSOPTIMERING

Søgeordsoptimering er din langsigtede investering, der sikrer, at dine kunder finder dig, når de skal have opfyldt deres behov. SEO kræver tid og tålmodighed, men er det hele værd.

Fang kunder med konkrete behov

Vil du være sikker på at fange de kunder, der har et behov, du kan løse, så bør du arbejde med at blive fundet. Når behovet opstår hos kunderne, og de søger efter mulige løsninger på det behov, bør du stå forrest i køen til at hjælpe dem. Det kan du komme til ved at arbejde med at blive fundet gennem søgeords- og hjemmesideoptimering samt annoncer i Google Ads. Og så kan du selvfølgelig krydre det med en film eller to.

skab mere trafik til din side

Får du ikke nok trafik til din hjemmeside? Trafik kan bane vejen til både øget kendskabsgrad og flere leads og kunder. Oplever du, at trafikken til din hjemmeside er minimal, bør du arbejde med at blive fundet – særligt på Google.

GOOGLE ADS ANNONCERING

Har du lavet det nødvendige SEO-grundarbejde på din hjemmeside, er Google Ads annoncering din billet til hurtigere resultater.

FILM

Med film, der tryllebinder seerne, øger du dine chancer for at blive fundet ved bl.a. at øge dine besøgendes tid på din hjemmeside.

SIGNA 360

BLIV HØRT

Kæmper du med at skabe engagement, forståelse og konverteringer?

AKTIVER DIN MÅLGRUPPE

Kendskabet til din virksomhed er steget, du bliver fundet, der hvor du er til stede og får tilstrækkelig med trafik. Men du har svært ved at aktivere og engagere din målgruppe. Når du får opmærksomheden, er den helt store opgave at holde folk til ilden – få dem til at engagere sig med dit indhold og konvertere til leads og kunder. Og der bør du arbejde med at blive hørt.

SOCIALE MEDIER

De sociale medier er skræddersyet til at dele dine gode historier – særligt på film – og skabe engagement i din målgruppe. Find ud af, hvad din målgruppe gerne vil vide, og du vil blive hørt og belønnet.

NYHEDSBREVE

Din målgruppe tilmelder sig ikke dit nyhedsbrev, hvis de ikke er interesseret i, hvad du laver. Nyhedsbrevet er altså den oplagte kanal til at fortælle historier, der får dine kunder og medarbejdere til at lytte.

l

BLOGINDLÆG & ARTIKLER

Har du fanget din målgruppes interesse, er blogindlæg og artikler skarpe skyts til at blive hørt. Er folk først klikket derind, er det fordi de tror på, at du kan fortælle dem noget, de kan bruge.

FILM

Det er efterhånden almen viden, at folk er mere tilbøjelige til at lære din virksomhed bedre at kende, hvis de kan få serveret budskabet på film i stedet for tekst.

Del ud af din viden

Din målgruppe har fået øje på dig og dine produkter og ydelser. Den første interesse er vakt, men kunderne er endnu ikke sikre på, hvad du laver, og hvilken værdi du kan give dem. Så er det tid til at give dem noget at lytte til. Frem med de gode historier. Skal du beholde din målgruppes interesse, bør du arbejde med at blive hørt og dele ud af din viden gennem content og storytelling.

Peter SALLING FRIIS, key account manager & TOSSET MED GODE LØSNINGER, AARHUS

Vil du høre mere om, hvordan du sammensætter en løsning, der afhjælper dine udfordringer?

Kontakt Peter eller en af vores andre eksperter på 86 12 47 00 og få sammensat en løsning, der løser dine udfordringer med at blive kendt, fundet eller hørt. Søger du en løsning, som kombinerer det hele, tager vi gerne en dialog om dette.